5 תשובות
תנסי להגיד לו שאת רוצה לעשות כ
את זה איטי יותר הרי על מה מערכת יחסים מתבססת? על אמון.
להגיד לו שאת רוצה לקחת את זה באיזי
אולי להגיד לו שפשוט מתחשק לך להכיר אותו יותר שיספר לך משהו שאת לא יודעת עליו סתם פשוט לדבר
לא שיש לי הרבה נסיון, אבל תנסי להראות לו שאת רוצה להכיר אותו יותר טוב, תשאלי שאלות, תתעניני בדברים שקשורים אליו, או שתגידי משפט כמו "אני עדיין לא יודעת עליך ככה וככה..." ואז הוא יבין שאת מנסה להכיר אותו ולקחת את זה לאט ולא לרוץ
T_T
להגיד הכי חשוב כנות בקשר!
תגידי לו בא לי לקחת את זה יותר בא לי להכיר אותך באמת .
בהצלחה עדכני 3>