2 תשובות
זה קרה לי
את יכולה לנסות לדבר איתן ואם זה לא עוזר עדיף לך להכיר חברות חדשות לפחות עד לסוף השנה, אל תשאירי את עצמך לבד בגללן.
את יכולה לנסות לדבר איתן ואם זה לא עוזר עדיף לך להכיר חברות חדשות לפחות עד לסוף השנה, אל תשאירי את עצמך לבד בגללן.
אני יכולה להבין את זה גם לי קרה ממש לא מזמן שהייתי במפגש עם עוד 2 אנשים שאני מיודדת איתם אבל בגלל שהם כל כך קרובים ומאוד נמצאים בתוך האינטראקציה שלהם הבדיחות שלהם אז אתה מרגיש שאתה קצת נבלע ולא מתייחסים אלייך
פשוט ניסיתי כמה שיותר לקחת חלק בשיחה... אבל אם זה באמת בלתי נסבל והן פשוט מתעלמות ממך כל פעם שאתן מסתובבות יחד שווה לדבר על זה.
פשוט ניסיתי כמה שיותר לקחת חלק בשיחה... אבל אם זה באמת בלתי נסבל והן פשוט מתעלמות ממך כל פעם שאתן מסתובבות יחד שווה לדבר על זה.
באותו הנושא: