6 תשובות
תתחילי לבדוק על פנימיות ולשאול אם זה מעניין אותך
שואל השאלה:
כן פניתי כבר אבל כולם אומרים שצריך אישור הורים
כן פניתי כבר אבל כולם אומרים שצריך אישור הורים
תשאלי אולי אם סבא או סבתא יכולים לאשר..? או איזה דוד כלשהו? מישהו שיקח עלייך אחריות.
ואם זה לא עובד ואת עדיין רוצה לצאת לפנימייה אז שבי ותדברי עם ההורים שלך על זה כמו שצריך
ואם זה לא עובד ואת עדיין רוצה לצאת לפנימייה אז שבי ותדברי עם ההורים שלך על זה כמו שצריך
חייב אישור אפוטרופוס בשביל דבר כזה
זה תלוי בבעיות.
אבל אני נגיד הסכימו לי אבל לחברה שלי שלא הסכימו היא דיברה עם עובדת סוציאלית שדיברה עם ההורים שלה ושכנעה אותם.
אבל אני נגיד הסכימו לי אבל לחברה שלי שלא הסכימו היא דיברה עם עובדת סוציאלית שדיברה עם ההורים שלה ושכנעה אותם.
תלוי אתה יכול לפנות נראה לי אולי לרווחה
אנונימי
באותו הנושא: