2 תשובות
כשאת שואלת שאלה, עדיף שתשאלי אותה ישר במקום לפנות לאדם ספציפי, ככה שהתהליך ילך מהר יותר.
אני אישית מבין במיינקראפט, ובגלל שלא רשמת את מה שאת צריכה והגעתי לפה אצטרך לחכות שתגידי מה את צריכה.
אני אישית מבין במיינקראפט, ובגלל שלא רשמת את מה שאת צריכה והגעתי לפה אצטרך לחכות שתגידי מה את צריכה.
שואל השאלה:
חחחח אמאלה מה קרה פה בכלל, זה כמה שאלות ואני צריכה גם לדבר עם אותו הבן אדם, רציתי לכתוב למי שיענה הודעה בפרטי כדי שבאמת נוכל לדבר. מה נפלת עליי פתאום
וחמוד שלי אתה בן 14 אז תירגע עם להשוות אותי לילדה בת 10 כי אני קצת יותר גדולה ממך ותאמין לי שאני בוגרת מאוד.
חחחח אמאלה מה קרה פה בכלל, זה כמה שאלות ואני צריכה גם לדבר עם אותו הבן אדם, רציתי לכתוב למי שיענה הודעה בפרטי כדי שבאמת נוכל לדבר. מה נפלת עליי פתאום
וחמוד שלי אתה בן 14 אז תירגע עם להשוות אותי לילדה בת 10 כי אני קצת יותר גדולה ממך ותאמין לי שאני בוגרת מאוד.
אנונימית
באותו הנושא: