8 תשובות
מ 2006 אני חושבת
מה6 לפברואר 2006
2006
2006
ב2006
חחח נולדתי ב2006 השנה הכי שווה
חחח נולדתי ב2006 השנה הכי שווה
6.2.2006.
מלא זמן
תחילת 2006 נראה לי
תחילת 2006 נראה לי
אוקיי זה לא קשור אבל זה הדבר היחיד שאני כן מבינה איך עושים באפליקציה אז אני כותבת פה אז ככה אני רוצה לדעת איך משתמשים באפליקציה ואני לא מבינה איך כאילו נגיד איך כותבים שאלות ומה זה הפרחים האלו ואיך נועצים משהו וגם מה זה אומר לנעוץ ואם אני יכולה גם לתת לאחרים פרחים וגם אם יודעים מי אני בקיצור אפשר עזרה עם זה