3 תשובות
כן, רק אם יש סיבה טובה
ונאמן בכיר יכול לעשות את זה
שואל השאלה:
^איך אפשר לכתוב להם הודעה?
אנונימית
שלוחצים על חשבון של נאמן בכיר, למעלה בצד יש כמו אייקון של הודעה כזאת
לוחצים על זה וכותבים לו