3 תשובות
כן, רק אם יש סיבה טובה
ונאמן בכיר יכול לעשות את זה
ונאמן בכיר יכול לעשות את זה
שואל השאלה:
^איך אפשר לכתוב להם הודעה?
^איך אפשר לכתוב להם הודעה?
אנונימית
שלוחצים על חשבון של נאמן בכיר, למעלה בצד יש כמו אייקון של הודעה כזאת
לוחצים על זה וכותבים לו
לוחצים על זה וכותבים לו
באותו הנושא: