6 תשובות
:(
אנונימית
אני בן ואני ספורט חמש פעמים בשבוע לא יודע אם זה רציני את זה את תחליטי
אני עושה 3 אימונים בשבוע פעמיים בשבוע בסטודיו שהוא כמו חדר כושר קטן ופעם אחת בשבוע אני גולשת ואני מתאמנת כבר שנתיים וגלישה כבר חצי שנה
עושה בממצוע 4 אימונים
מתאמנת מגיל 3 וכיום בת 23
עושה ריצות,אירובי,כוח,הייט,קור ועוד
מתאמנת מגיל 3 וכיום בת 23
עושה ריצות,אירובי,כוח,הייט,קור ועוד
אנונימית
אני עושה 5 אימונים בשבוע ואני עושה אימוני היט ומשקולות ולפעמים עוד יום ריצה במשך משהו כמו שנתיים
כן , כל יום וזה ממש כיףף(:
באותו הנושא: