7 תשובות
בתור אחד עם אספרגר, זה לא חייב להיות ככה
בדרך כלל גם לאנשים רגילים יש תסמיני אספרגר פה ושם אבל הם רק אחדים והם לא מהותים כל כך...
שואל השאלה:
אז זה לא אספרגר? זה רק משהו שדומה לזה?
אנונימי
מה היה הסימן?
שואל השאלה:
לא יודע אובחנתי גם עם hsp
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה אספרגר או רק משהו דומה לזה זה הכל רק תענה כאילו בכן או לא
אנונימי
זה לא קשור לאספרגר
שואל השאלה:
אז זה אומר שאני יכול להבין סיטואציות חברתיות?
אנונימי