36 תשובות
לא נראה לי
א-
לא
לא
לא
מה קראתי עכשיו
מה הקשר אתה אוהב אותה מה הבעיה בזה
זאת השאלה הכי עצובה שראיתי וואי ממש עצוב וחבל לי על הדור שלנו ברצינות לגמרי
לא מה הקשר
אתה יודע מה ההגדרה לסימפ?
אתה יודע מה ההגדרה לסימפ?
לולז מה
ולמה עשית אופי עם מרכאות?
לא מה הבעיה חחחחחח
מהה הה
הקשר רר רר ר
הקשר רר רר ר
שואל השאלה:
כי גברים כאלה בדרך כלל עושים הכל בשביל הבחורה והם נואשים וחנפנים בלי טיפת עצמאות.
כי גברים כאלה בדרך כלל עושים הכל בשביל הבחורה והם נואשים וחנפנים בלי טיפת עצמאות.
אנונימי
וואו אתה לא מבין כלום בנושא הזה אה?
no offense כמובן
no offense כמובן
שואל השאלה:
מבין משנים של ניסיון. מהחיים עצמם, לא מילדים בני 16 באתר אינטרנט נידח.
מבין משנים של ניסיון. מהחיים עצמם, לא מילדים בני 16 באתר אינטרנט נידח.
אנונימי
לא יודעת אם דיברת עליי אבל אני בת 22, לא 16
דבר שני, לי פשוט נשמע שנפגעת ממישהי/ן וזה מה שגורם לך להתבטא בצורה כזאת
תקן אותי אם אני טועה, כי יכול להיות שכן
דבר שני, לי פשוט נשמע שנפגעת ממישהי/ן וזה מה שגורם לך להתבטא בצורה כזאת
תקן אותי אם אני טועה, כי יכול להיות שכן
שנים של נסיון עאלק
בן כמה אתה שקישרת את זה לנואשות, חנפנות ועצמאות
על מי אתה עובד
בן כמה אתה שקישרת את זה לנואשות, חנפנות ועצמאות
על מי אתה עובד
שואל השאלה:
נפגעתי? ממש לא. אני פשוט רואה גברים אחרים שמתנהגים באופן מעורר רחמים וזה דוחה בעיני.
נפגעתי? ממש לא. אני פשוט רואה גברים אחרים שמתנהגים באופן מעורר רחמים וזה דוחה בעיני.
אנונימי
אז איך אתה חושב שגברים צריכים להתנהג לבנות הזוג שלהן?
מה הקשר בין הדברים, זה שמישהו אוהב מישהי בגלל מי שהיא באמת זה אומר שהוא סימפ? או שהוא פשוט אוהב אותה? תגיד לי אתה
לא כל אחד שבאמת אוהב מתרפס בצורה שלא מכבדת אותו
אין יפה יותר מאהבה וזה לא להיות סימפ
מביך שכל גבר שני חושב ככה במקום פשוט להגיד
"היי את מגניבה בעיניי, בא לך לצאת איתי מתישהו?"
קיצור לבריאות חבר
לא כל אחד שבאמת אוהב מתרפס בצורה שלא מכבדת אותו
אין יפה יותר מאהבה וזה לא להיות סימפ
מביך שכל גבר שני חושב ככה במקום פשוט להגיד
"היי את מגניבה בעיניי, בא לך לצאת איתי מתישהו?"
קיצור לבריאות חבר
שואל השאלה:
שלא יראו/יתייחסו אליהן כאילו הן כל העולם שלהם. בנים כאלה הם חלשים לטעמי, הופכים לגברים תלותיים וממצבים את עצמם כנשלטים ומובלים. זה נורא בעיני.
שלא יראו/יתייחסו אליהן כאילו הן כל העולם שלהם. בנים כאלה הם חלשים לטעמי, הופכים לגברים תלותיים וממצבים את עצמם כנשלטים ומובלים. זה נורא בעיני.
אנונימי
אני מבינה את זה אם אתה מתכוון שאסור לזוג להפוך לבן אדם אחד
כי זה לא בריא בעליל
אבל זה רלוונטי לנשים וגברים כאחד
כי זה לא בריא בעליל
אבל זה רלוונטי לנשים וגברים כאחד
רגע, זה בעצם בסדר מבחינתך אם אישה היא נשלטת ומובלת במערכת יחסים?
שואל השאלה:
לטעמי כן, זה הרבה יותר בריא והגיוני מאשר ההפך. כמובן שיש יוצאים מן הכלל, אבל בעיקרון יש דרך מאוד ברורה לטבע
לטעמי כן, זה הרבה יותר בריא והגיוני מאשר ההפך. כמובן שיש יוצאים מן הכלל, אבל בעיקרון יש דרך מאוד ברורה לטבע
אנונימי
טוב אז לא משנה אני רואה שאין עם מי לדבר פה
בוא נצא מנקודת הנחה שאני מחבבת מישהו, סבבה? אני מאוד אוהבת אותו ובחיים לא פגשתי גבר כמוהו חכם ורגיש, אני מאוד רוצה אותו ומדמיינת אותנו ביחד כבר. אני אתחיל איתו, אני אפלרטט, אבל אני לא אשפיל את עצמי, אני אוהב אותו בצורה יפה ואקווה להדדיות.
אם אתה רוצה מישהי ואתה רוצה להשיג אותה מבלי להרגיש מושפל, תרגיש בנוח להתייעץ איתי אני אעזור לך
אבל תוציא את זה לעצמך מהמוח- לאהוב מישהי, להעריץ מישהי, לרצות להיות איתה לא אומר לא להעריך את עצמך.
אם אתה רוצה מישהי ואתה רוצה להשיג אותה מבלי להרגיש מושפל, תרגיש בנוח להתייעץ איתי אני אעזור לך
אבל תוציא את זה לעצמך מהמוח- לאהוב מישהי, להעריץ מישהי, לרצות להיות איתה לא אומר לא להעריך את עצמך.
שואל השאלה:
^פאסיב אגרסיב נחמד, אבל אוותר על העצה המעולה שלך.
אנחנו לא באותה השקפת עולם. לדעתי להעריץ את האישה שלך זה ממתג את עצמך כגבר חלש, תכבד אותה, תעריך אותה, אבל אל "תעריץ" אותה לעולם.
^פאסיב אגרסיב נחמד, אבל אוותר על העצה המעולה שלך.
אנחנו לא באותה השקפת עולם. לדעתי להעריץ את האישה שלך זה ממתג את עצמך כגבר חלש, תכבד אותה, תעריך אותה, אבל אל "תעריץ" אותה לעולם.
אנונימי
בן כמה אתה, אני חייבת לדעת
שואל השאלה:
22.
22.
אנונימי
האישה שלך תביא ילדים לעולם, תעבור הריונות קשים, אולי גם תבשל ותנקה אחרי עבודה, עדיין לא תעריץ אותה ? מסכנה האישה שלך שכל כך תפחד להרים לה, באמת
אפרופו השקפת עולם- לכל השקפת עולם יש מקום ומאמין שתמצא את האחת שלך
יש כאלו שמאמינות במה שאתה מאמין
ויאללה יהיה טוב
אפרופו השקפת עולם- לכל השקפת עולם יש מקום ומאמין שתמצא את האחת שלך
יש כאלו שמאמינות במה שאתה מאמין
ויאללה יהיה טוב
למה שלא תעריץ אותה בדיוק?? זאת הפאקינג אישה שלך אחי.
אין שום קשר לסימם בכלל, זה נטו כ ב ו ד .
בנאדם שלא מכבד את החברה שלו הוא פשוט חסר כבוד ופתאטי בטירוף.
אין שום קשר לסימם בכלל, זה נטו כ ב ו ד .
בנאדם שלא מכבד את החברה שלו הוא פשוט חסר כבוד ופתאטי בטירוף.
קודם תדעי מה ההגדרה לסימפ אין קשר
אם אמרת שאתה לא מקשיב לבני 16 באתר הזה למה שאלת אמאלה
אדם בלי ביטחון מפחד להראות הערצה כי הוא מרגיש שהערצה הזאת תיחשב כירידה מהערך שלו.
אדם עם ביטחון יודע שכלום לא יפגע בביטחון ובכבוד שלו, לא משנה אילו רגשות הוא מפגין.
לא שזה קשור כי אתה מדבר על אהבה בעקבות אופי, וסימפיות זו נואשות ולא משנה מאיזו סיבה, אבל כדי להשיג אישה.
הייתי מפרט יותר אבל למי אכפת מדעותיך בתכלס
אדם עם ביטחון יודע שכלום לא יפגע בביטחון ובכבוד שלו, לא משנה אילו רגשות הוא מפגין.
לא שזה קשור כי אתה מדבר על אהבה בעקבות אופי, וסימפיות זו נואשות ולא משנה מאיזו סיבה, אבל כדי להשיג אישה.
הייתי מפרט יותר אבל למי אכפת מדעותיך בתכלס
גבר יאהב את חברה שלו אם הוא לא יכיר באופי שלה? לא, כי אז זאת לא אהבה.
בסוף חברה זאת לא בובה שפשוט תבהה בה כל היום... זאת מישהי שבתקווה תהיה אשת שיחה טובה, אכפתית, שתגרום לך להרגיש בטוח. ולהעריך את התכונות אופי האלה זה לא להיות סימפ, זה לכבד ולראות אותה מעבר לקיום יפה. זה לאהוב, יש אנשים מדהימים בעולם ומגיע להם לקבל הערכה, בין אם מדובר בגבר או אישה.
בסוף חברה זאת לא בובה שפשוט תבהה בה כל היום... זאת מישהי שבתקווה תהיה אשת שיחה טובה, אכפתית, שתגרום לך להרגיש בטוח. ולהעריך את התכונות אופי האלה זה לא להיות סימפ, זה לכבד ולראות אותה מעבר לקיום יפה. זה לאהוב, יש אנשים מדהימים בעולם ומגיע להם לקבל הערכה, בין אם מדובר בגבר או אישה.
באותו הנושא: