17 תשובות
נהטוסטר
בטלפון, אין לי כוח לקום למחשב
טלפון, אין לי עברית על המקלדת במחשב ואין לי כח ללמוד את המקשים בעל פה
טלפון
גם וגם
טלפון מהמחשב זה לא נוח לי
גם וגם
שואל השאלה:
מה אני היחידה שמשתמשת במחשב?????!?!?!
מה אני היחידה שמשתמשת במחשב?????!?!?!
טלפון
תמיד מהמחשב אבל עכשיו מהטלפון.
גם וגם
עכשיו מהמחשב
עכשיו מהמחשב
כן היי
מהטלפון
מקרר גיימינג
טלפון
סטיפס זה מביך אז אני לא רוצה שמישהו יכנס לחדר
מ ח ש ב
באותו הנושא: