2 תשובות
גםם לי זה ככה אוף ואני לא יודעת למהה .
כאילו יש פעמים שזה יותר מדי
יש פעמים שבכלל אין ואז רואים לי את כל הפצעים בפנים
ויש פעמים שזה כאילו מושלם אבל זה בקושי קורה אוף.
כאילו יש פעמים שזה יותר מדי
יש פעמים שבכלל אין ואז רואים לי את כל הפצעים בפנים
ויש פעמים שזה כאילו מושלם אבל זה בקושי קורה אוף.
שואל השאלה:
את יודעת למה זה ככה?
את יודעת למה זה ככה?
אנונימית
באותו הנושא: