5 תשובות
אני חושבת שכן
הכי עדיף שתתקשרי לקןפץ חולים שלך/לאתר של מספר הבריאות ותבררי
לא כי הנוגדנים בגוף שלך
אנונימית
תשאלי את הרופאים אני לא ממש בטוח כמה זמן אחרי מותר... סהצללה
לא,מי שחלה בקורונה לא מתחסן
תבדקי אם הרופא/ה שלך אם את רוצה יש גם בדיקה שבודקת כמה נוגדנים לקורונה יש לך בדם אם את לחוצה ורוצה לדעת. בהצלחה