7 תשובות
לא
לא אני עם קפוצון וממש נעים אבל תלוי איפה את
לא
לדעתי נעים
לקראת הצהריים חם אבל בערב קריר
עכשיו רצוי להשים שרוול ארוך
לא אם הוא לא יותר מדי עבה
באותו הנושא: