9 תשובות
wtf?! על מה אתה מדבר?! o_o
אההא מה אתה רוצה? מה? איזה שפה על מה אתה מדבר?!
שואל השאלה:
על זה שלבת קוראים נקבה מלשון הנקב שלה
אנונימי
נכון לאישה יש יותר נקבים מלזכר. המבין יבין 0___0
מה זה נקב? חחח
הא חח כע -

השם נקבה נגזר מהמילה נקב - שם המכוון למבנה הנרתיק אצל היונקים.. אמאלה o_o
נוו לא מזה קשור? לאישה יש יותר נקבים- איבר המין והאיבר ממנו היא מניקה זהוו שלום עלישראל מה לא מובן
אבל אנחנו לא יונקים:)
זה לא ממש לפי מה שיש לבנות יותר מה שיש ליונקים - גרוע יותר ; )
אבל תאכלס את רוצה שיקראו לבנים זיינים? חחח כאילו:)
אוקיי פדיחה._. ולמה לבנים קוראים זכר?