8 תשובות
תתנתקי מה את צריכה לבקש מהם רשות
פשוט תודיעי להם לפני שלא ידאגו לך או משהו
פשוט תודיעי להם לפני שלא ידאגו לך או משהו
אם הם חברים אמיתיים, הם ישארו גם אם תנתקי הכל
רק תודיעי להם לפני
רק תודיעי להם לפני
תודיעי להם שאת רוצה קצת שקט, שלא יבוא בפיתאומיות... לכי לסבתא למשל ליומיים להיתנתק ותחזרי
דו איט! תכלס אם לא היה לי בית ספר הייתי עושה את זה ממזמן
שואל השאלה:
אני לא אשאר לבד?
אני לא אשאר לבד?
אנונימית
זה בסדר לקחת רגע הפסקה, תודיעי להם שאת צריכה מנוחהבכללי מהעולם, שזה לא יתפרש אחרת, תבהירי להם שזה לא בגללם וזה נטו בשביל לנקות את הראש מכל המסכים האלה.
אם הם חברים אמיתיים הם יבינו אותך.
אם הם חברים אמיתיים הם יבינו אותך.
לשמור שבת. (בדיוק היום שבת)
שואל השאלה:
אני שומרת שבת משנולדתי
אני שומרת שבת משנולדתי
אנונימית
באותו הנושא: