9 תשובות
שואל השאלה:
בכיתה יא לא לומדים מכניקה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה.
אז אם לא אלמד בכלל על חוק גאוס זה יהיה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
ואם יהיו לי עוד שאלות בנוגע למיקוד זה בסדר שאשאל אותך כאן?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
היי אני צריכה ללמוד חיבור נגדים בטור ובמקביל? כי רשום לי שזה ירד במיקוד אבל זכור לי שלמדנו על זה בכיתה
אנונימית
שואל השאלה:
ואותו דבר לגבי אנרגיה והספק במעגל חשמלי?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
וגם חוקי קירכהוף צריך?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לימד על גשר ווינסטון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי שוב תודה רבה :)
אנונימית