התחברות הרשמה

אני היחידה שמעצבן אותה שמתקנים אותי אבל אני מתקנת את כולם?

זה לא אגב הדבר היחידי. נגיד כשמישהו מתערב לי בשיחה אני עצבנית אבל אני כל הזמן מתערבת בשיחות של אחרים. ואז אני כזה... אולי כדאי שאני אפסיק כי זה באמת מפריע? ואז אני כזה... לא אין מצב!!
12 בפברואר 2021, 02:26
תיקוניםלשון עבריתשגיאות כתיבמעצבן    
2 תשובות
זה די צבוע בכנות
W
Wu wei
לא אכפת לי שמתקנים אותי ואני מתקנת אנשים מדי פעם
מ
מֵרִינֵט
באותו הנושא:
אני היחידה שמעצבן אותה שישראלים תומכים בטראמפ רק כי הוא טוב לישראל?
זה מעצבן אתכם שכל הזמן מתקנים אתכם בכתיבה?
גם אותכם מעצבנים האנשים האלה שכל הזמן מתקנים שגיאות כתיב?
אני היחידה שזה מעצבן אותה?
זה מעצבן אם לפני שאני עונה אני מתקן שגיאות כתיב ?
תגידו אני היחידה שמעצבן אותה שכותבים לול?
אני היחידה שזה מעצבן אותה
אני היחידה שזה מעצבן אותה?
אני היחידה שמעצבן אותי שאנשים רושמים לול
אני היחידה שמעצבן אותה שאנשים רוצים שיהיו אזעקות ופיצוצים במקום בית ספר!?
אני לא יודעת אם אני היחידה שזה מעצבן אותה אבל יש פה מלא ששואלים שאלות ואז