2 תשובות
כן
אני אוהבת, מכורה יותר נכון לאדיטים באינסטגרם.
למוזיקה יש לי תיקיות מאוד מסודרות של אדיטים ואני תמיד בוחרת עם המוזיקה הכי טובה, וזה כי אני אישית מאוד אוהבת לערוך אבל כבר אין לי זמן וכוח וזה גם דיי מביך לפתוח עכשיו עמוד לעריכות בכיתה יא, אז אני פשוט אוהבת לדמיין איך אני הייתי עורכת את זה, או שזה נותן לי רעיונות לעריכות שאני בחיים לא אעשה אבל עדיין.