התחברות הרשמה

אם אני קונה את הגלקסי נוט 20 אולטרה ואני לא רוצה להשתמש בעט אני לא חייבת נכון? או שזה רק עם העט?

11 בפברואר 2021, 21:03
SamsungסמסונגGalaxyגלקסיGalaxy Note    
5 תשובות
נראה לי שאת יכולה להשתמש בלי
א
אין כינוי אוקיי?!
את לא חייבת, אם את רוצה להשתמש תשתמשי ואם לא אז לא.
תתחדשי :)
ע
עיראקית
אני לא בטוחה אבל , כנראה שכן
א
אין כינוי אוקיי?!
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
N
No nickname...
בכיף :)
ע
עיראקית
באותו הנושא:
ראיתם את המלחמה של הגלקסי 20s אולטרה? וואו מה זה הדבר הזה
אייפון 8 פלוס או גלקסי נוט 20 אולטרה?
אייפון 11 פרו מקס או גלאקסי s20 אולטרה?
גלקסי 20 אולטרה או גלקסי 10 נוט
איזה צבעים יש גלקסי 20 פלוס? ואולטרה?
שמעו שהמצלמה של הגלקסי נוט 20 אולטרה מפחידה היא יותר טובה משל האייפון 11 פרו מסכימים איתי?
אייפון 11 פרו או גלקסי s20 אולטרה?
גלקסי s20 אולטרה או אייפון 11
הגלקסי נוט 20 אולטרה טוב?
רוצה גלקסי S20 אולטרה מזוייף...איפה משיגים?
גלקסי נוט 20 אולטרה או אייפון 11 פרו מקס?