8 תשובות
לשבת בבית בספר ולצפות בסרט איתי ועם החבר הדימיוני שלי ולאכול המבורגר כמובן
יש דיבורים על עדכון של אמונג אס...
כלום. באמת שכלום. אפילו לא לאכול גלידה מול סרט ולבכות. טוב אולי כן לבכות.
כנראה למצוא סטוץ
לבכות כי נפרדנו ועכשיו אין לי דייט
להיות עם חבר שלי ולא להנות כי אני נמצאת בדיכאון שאני דיי לא שולטת עליו אז אני כל הזמן חסרת מצב רוח ועצובה:)
עצוב לי שיש כאלה שאין להם חבר והם לבד ביום האהבה ואני לא שמחה מזה אפילו מרוב הדיכאון שלי:)
אני שונאת את עצמי -_-
אנונימית
שואל השאלה:
אוי^
זה לתגובה של זאתי שהיא וחבר שלה נפרדו
אין לי תוכניות.
היו לי אבל זה כבר לא רלוונטי :בנים, תזכרו את זה, אם בגדתן עם מישהי בחבר שלה (כאילו אתם פנויים, ואתם עם מישהי שיש לה חבר), היא תבגוד גם בכם.
*אני אישית לא ידעתי שיש לה חבר, אמרה שהיא פנוייה, בסוף עזבה גם אותו וגם אותי, שנה וחצי, מי יודע עם מי הייתה ועם כמה היא הייתה בזמן הזה?*
אנונימי