5 תשובות
שואל השאלה:
בכיף :)
בכיף :)
אנונימית
תודה
הגיוני
פשוט תגידי לו כשאתם מדברים את רוצה יותר את תשומת הלב שלו(אם בא לך)
:)❤❤
פשוט תגידי לו כשאתם מדברים את רוצה יותר את תשומת הלב שלו(אם בא לך)
:)❤❤
אפשר פרח? אני רוצה לשלוח למישהו תודה... אם זה לא קשה
תגידי לו שיפסיק ושאת רוצה לדבר איתו בפרטיות, אם הוא לא מבין לא מגיע לו להיות איתך... כל בן/ת זוג חייבים לכס\בד את השני
באותו הנושא: