4 תשובות
לנוח, לישון ולאכול היטב.
הגוף ישתקם.
מה שאני ממליצה זה שתעשי גיגית במים ממש ממש חמים
תשימי שם את הרגליים הרבה זמן ותעשי מסאג
זה יקל לך ממש על הכאבים
תעשי הרבה מתיחות
והכל בהדרגה, תזהרי לא להיפצע מכאבים
תעשי אימונים מסודרים בלי עומס
בנתיים היום מים חמים ותרימי את הרגליים למעלה, זה עוזר
ומחר תעשי משהו יותר רגוע
אחרי הליכות ארוכות צריך לעשות מתיחות רגליים, כדי שהן לא יתפסו יום למוחורת :)
שואל השאלה:
קמתי מכאבים אני לא יכולה להזיז את הרגליים זה כל כך כואב
אנונימית