10 תשובות
כי הוא דואג להזכיר את זה בלי סוף לכל בן אדם שהוא פוגש
לחלחלחלחלח
כי הפאנדום הפך להיות ממש ממש קרינגי ומוזר
בגלל המבטא
אני חושבת שזה הדרך שהוא אמר את זה
עם מבטא כזה
אנונימית
תשמעי משהו עובר על הפאנדום הזה
לא יודעת אם זו בדיחה אבל הוא פשוט אמר באודישן באקס פקטור שהוא עובד במאפיה ואז זה נתפס
מה
זה לא. זה סתם חמוד
בגלל שהוא הזכיר את זה בכל מקום
נגיד באודישן שלו בxf הוא אמר שהוא עובד במאפיה
מסכימה עם מולאן
אנונימית
כי הוא מציין אתזה בכל הזדמנות אפשרית