6 תשובות
כן את יכולה זה באמת נחמד. ובכללי אם אתם לא נפגשים הרבה אז תעשו שיחות וידאו
אנונימית
כע זה סבבה
כל עוד את לא שולחת לו מיליארד תמונות
כל עוד את לא שולחת לו מיליארד תמונות
עדיף מאשר שלא יחשוב עליך בכלל
תשלחי לו תמונות
תשלחי לו תמונות
כן זה נחמד
כן אבל לא תמונות עירום ודברים כאלה גם כי לפי דעתי זאת טעות לשלוח ועוד במיוחד שאתם שבוע
שואל השאלה:
לא התכוונתי לתמונות עירום..
לא התכוונתי לתמונות עירום..
אנונימית
באותו הנושא: