5 תשובות
לא רוצים שיבואו אליהם עם תלונות בגלל שהם יודעים שהם מחקו סתם ברוב הפעמים
כי אחרי זה סתם יטרידו אותם בפרטי
וגם יש נאמנים בכירים לדברים האלו, שהם יכולים לראות בדיוק מי הנאמן ה **** שמחק את זה
וגם יש נאמנים בכירים לדברים האלו, שהם יכולים לראות בדיוק מי הנאמן ה **** שמחק את זה
אם יהיה אפשרות לראות מי הנאמן המוחק זה רק יביא יותר שנאה וחיכוכים בין הנאמנים למשתמשים ושום דבר טוב לא ייצא מזה, גם ככה יש לנאמנים פה הרבה שנאה וכל נאמן פה מקבל איחולים קשים, אז לרשום את שמו של הנאמן המוחק רק יגביר ויתסיס את המצב עוד יותר, אז למה צריך
שואל השאלה:
כי מחק לך משו מוצדק לחלוטין? אולי לדעתו של מי ששאל את השאלה הסיבה לא מוצדקת והוא רוצה לשאול מה לא תקין בשאלה מה לשנות אולי יותר לכוון בשביל באמת לעזור לו ולא סתם למחוק ולהשאיר אותו חסר אונים ^
כי מחק לך משו מוצדק לחלוטין? אולי לדעתו של מי ששאל את השאלה הסיבה לא מוצדקת והוא רוצה לשאול מה לא תקין בשאלה מה לשנות אולי יותר לכוון בשביל באמת לעזור לו ולא סתם למחוק ולהשאיר אותו חסר אונים ^
אנונימית
כי זה לא יתרום לשום דבר
וזה לא להשאיר אותו חסר אונים אם המחיקה תא מוצדקת נאמן בכיר יכול לשחזר את זה לא צריך את הנאמן שמחק
וזה לא להשאיר אותו חסר אונים אם המחיקה תא מוצדקת נאמן בכיר יכול לשחזר את זה לא צריך את הנאמן שמחק
באותו הנושא: