5 תשובות
בדרך כלל שמים את זה ללילה, ובבוקר שוטפים פנים כרגיל. חשוב גם לשים קרם לחות וקרם הגנה בבוקר.
בערב לפני השינה לשטוף פנים שוב, לשים קרם לחות ואחרי שנספג לשים את המשחה לחצ'קונים.
בערב לפני השינה לשטוף פנים שוב, לשים קרם לחות ואחרי שנספג לשים את המשחה לחצ'קונים.
פשוט לא להוריד את זה
תתני לזה להיספג לך בעור
תתני לזה להיספג לך בעור
תחפשי באינטרנט את הסוג משחה והוראות שימוש
רשום
אם לא רשום.. מצביע על בעיה במצור לדעתי. על שלי רשום חצי שעה
אם לא רשום.. מצביע על בעיה במצור לדעתי. על שלי רשום חצי שעה
מה השם של המשחה?