4 תשובות
הם לא באים מכוונה רעה, ביקורת זה לא משהו שלילי, הם רק מציינים נקודות לשיפור וזה רק יכול לעזור לך ולפתח את הכתיבה שלך
אם הביקורת שלהם היא מעבר לנקודות לשיפור והם באים במטרה לפגוע ואומרים דברים מעליבים אז זה כבר משהו אחר
בעבר הייתי כותבת באינסטגרם והעמוד סיפורים שלי היה די פופולרי באותה תקופה וכן באו גם תגובות רעות למרות שהרוב המכריע היו תגובות טובות ומעודדות ואני זוכרת שלקחתי את זה אישי כי בכל זאת זה היה דבר שהייתי משקיעה בו המון, והזנחתי את הלימודים בשביל זה. כשהפסקתי לכתוב באינסטגרם עברתי לוואטפד ויש לי שם סיפור עם כמה פרקים של ההתחלה של הסיפור אבל די הזנחתי אותו. מה שאני יכולה להגיד לך זה שעם הזמן הבנתי שבמידה והביקורות מנוסחות בצורת ביקורת בונה, יש רק לקחת ולשאוף ליותר מזה, אין מה לקחת את זה אישית ולהעלב, עד שלא התחלתי לכתוב לא הבנתי כמה קשה לצד של הכותבת וכמה ביקורת זה דבר שמשפיע, והוא השפיע עליי ברמה שהפסקתי סיפור בפרק ארבעים רק בגלל שלא יכולתי להתמודד עם 2-3 ביקורות לא טובות לעומת מאות טובות. מה שאני בעצם אומרת זה שתכתבי בשביל עצמך, לא בשביל לרצות אחרים. אל תנסי לרצות אף אחד, יש כל כך הרבה סגנונות כתיבה ואם מישהו לא מעוניין לקרוא את מה שאת כותבת הוא מוזמן להסיר את הסיפור מהספריה שלו, כי מנגדו יש המון אחרים שיתחברו לסיפור. זה אינדיבידואלי מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא מתכוונת לתת לזה לגרום לי לעצור פשוט שזה מבאס, הביקורות מנוסחות יחסית בסדר אבל אני מבינה שיש עוד צדדים שם אפילו לרכוב לי על הסיפור זה פשוט מעצבן.
אנונימית
שואל השאלה:
בכל מקרה הייתי צריכה לפרוק ...
תודה , הלכתי לכתוב פרק ;)
אנונימית