4 תשובות
תרגע אתה אף פעם לא מדביק
שואל השאלה:
נו רציני
אנונימי
אני אגיד לך מה, החלקיקים של הנוד הם הרבה יותר גדולים מהקורונה ואם תשים ת'מסיכה בתחת ותתקע נוד אזז... אתה יודע מה יקרה, מיגון זה חרטא, הרווחים במסיכה הם פי שלוש מהחיידק, ובכל מקרה כדי להידבק צריך להידבק מחיידק פעיל שהוא חייב להיות בזיהום מסויים או לבודד אותו ולהכניס אותו לגוף בזריקה, גם אם תנשק מישהו אין בעיה אם זה, זו דעתי בכל אופן
הכי ארוך שכתבתי עד היום