7 תשובות
לא ידוע. כבר בעבר גברים נהגו ללבוש חצאיות ושמלות.
"דינג דונג" חהחה אחלה שם הבאת חחח
זה הבניה של תרבות והיא משתנה, פעם איפור היה מקושר לגברים. אולי זה ישתנה בעתיד שוב
בגלל תרגום מפוקפק של התנך שאמר שגברים לא אמורים ללבוש שמלות נשים
בעוד שהמשפט המקורי אומר שהם לא אמורים ללבוש בגדי נשים ונשים לא אמורות ללבוש בגדי מלחמה
נראלי
או משהו כזה
כי כולם מפגרים
בגד צר מתאים יותר ללחימה, והאשה שלא מותאמת ללחימה ולא הייתה משתתפת בזה, הייתה נשארת עם השמלות שיותר ויותר הדגישו את ההבדל בינן לבין הגברים.