51 תשובות
תתעלמי ותחסמי (אם זה אפשרי)
שואל השאלה:
אני מפחדת.. שהוא יעשה לי משהו
אני מפחדת.. שהוא יעשה לי משהו
אנונימית
אין סיבה שתפחדי. תחסמי ואל תשלחי לו כלום
תחומי בכל דרך אפשרית הוא לא יעשה דבר
תחסמי אותו ואל תעני להודעות שלו בטח סתם דפוק
תתעלמי/תחסמי
לחסום ולנתק קשר דחוף.
שואל השאלה:
הוא יודע איפה אני גרה והוא גם מאיים קצת..
הוא יודע איפה אני גרה והוא גם מאיים קצת..
אנונימית
דחוף אבלל
היי וערב טוב,
זה כ"כ מעציב אותי.
תפסיקי לענות לו, תחסמי אותו ואם יש אפשרות אפילו תדווחי.
שימי לב בהגדרות שלא רואים את המספר טלפון שלך כדי שלא יטריד אותך במקומות אחרים.
ואהובה שלי, אל תקחי את זה יותר מדי ללב.
את יותר מגוף, בנוסף להכל את אישיות עם רגשות.
הוא בסה"כ בחור אידיוט ואפס.
זה כ"כ מעציב אותי.
תפסיקי לענות לו, תחסמי אותו ואם יש אפשרות אפילו תדווחי.
שימי לב בהגדרות שלא רואים את המספר טלפון שלך כדי שלא יטריד אותך במקומות אחרים.
ואהובה שלי, אל תקחי את זה יותר מדי ללב.
את יותר מגוף, בנוסף להכל את אישיות עם רגשות.
הוא בסה"כ בחור אידיוט ואפס.
תשתפי את ההורים גם אם הוא מאיים שהוא יעשה משהו הוא אומר את זה רק בשביל שלא תעשי שום צעד
שואל השאלה:
תודה רבה יפתי
תודה רבה יפתי
אנונימית
תפני למשטרה או למוקד 105
שואל השאלה:
איזה פחד אלוהיםם
איזה פחד אלוהיםם
אנונימית
אני ממש מעדיפה שתתקשרי למוקד 105 ותתלונני
יפה שלי, קודם כל מראש לא מתחילים כאלו שיחות ממליצה לך לנקוט במספר צעדים:
1. להגיד לו: אני לא מעוניינת
2. לחסום בכל דרך אפשרית.
3. להגיד לו ששיקרת ואת לא באמת גרה באותו מקום.
ולשלוח לו תמונה שאני עוד רגע אצרף :)
1. להגיד לו: אני לא מעוניינת
2. לחסום בכל דרך אפשרית.
3. להגיד לו ששיקרת ואת לא באמת גרה באותו מקום.
ולשלוח לו תמונה שאני עוד רגע אצרף :)
שואל השאלה:
חח מה התמונה הזו קשורה?
חח מה התמונה הזו קשורה?
אנונימית
בת כמה את?רוצה אני אטפל בו?וכמובן תדווחי עליו
^ שככה תעשי עוד שנייה לבילבילטור שלו
תחסמי אותו בכל דרך אפשרית באפליקציה ותדברי עם ההורים שלך
אני גאונה בטכנולוגיה אז הייתי פשוט חוסמת אותו באפליקציה ומדווחת עליו מהר ולאיו דווקא מדברת אם ההורים שלי אבל תעשי את זה דחוף חיים
אני גאונה בטכנולוגיה אז הייתי פשוט חוסמת אותו באפליקציה ומדווחת עליו מהר ולאיו דווקא מדברת אם ההורים שלי אבל תעשי את זה דחוף חיים
תחסמי תדוןחי ואם אפשר תמחקי את האפליקציה.
אנונימי
תתקשרי ל 105 תחסמי ותדווחי אם זה אפשרי כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
אני בת 15..
אני בת 15..
אנונימית
אל תעני תחסמי תנתקי כל קשר איתו ולהעלים כל קשר אליו הוא לא יעשה לך כלום ואם הוא ממשיך בדרך כלשהי תפני למשטרה
שואל השאלה:
יואו אני לא מאמינה זו חברה שלי עבדה עךיי
וואו אני בשוק
אני ממש מצטערת חברים❤
יואו אני לא מאמינה זו חברה שלי עבדה עךיי
וואו אני בשוק
אני ממש מצטערת חברים❤
אנונימית
זו הטרדה מינית לכל דבר. דיווחי עליו אפילו למשטרה. אימרי לו: "הודעות אלו נצלמו ונשלחו למשטרה, התכונן להיות במעצר."
או תכתבי:
"שלום רב, הינך עצור בעת הטרדה מינית באינטרנט. אנו משטרת ישראל ובזה הרגע אתה עצור על הטרדה מינית. הינך מתבקש לבוא לתחנת המשטרה (הכי קרובה אליו) ולברר. מחר, יום ה' שעה 9:00 הינך מחוייב לבוא. ולא, תשלח אליך ניידת שתיקח אותך ישר לכלא. אם אתה לא רוצה להסתבך, הבוא במהרה אל תחנת המשטרה."
או תכתבי:
"שלום רב, הינך עצור בעת הטרדה מינית באינטרנט. אנו משטרת ישראל ובזה הרגע אתה עצור על הטרדה מינית. הינך מתבקש לבוא לתחנת המשטרה (הכי קרובה אליו) ולברר. מחר, יום ה' שעה 9:00 הינך מחוייב לבוא. ולא, תשלח אליך ניידת שתיקח אותך ישר לכלא. אם אתה לא רוצה להסתבך, הבוא במהרה אל תחנת המשטרה."
תתקשרי ל105
תיקחי ציצי מגוגל ותשלחי ואז שהוא יאונן תחסמי
אמין^
בכל אופן ברגע שהוא ידע את הכתובת שלך, ישר הייתי חושב שזה/ו חבר/ה שלי או משהו. לא מסובך להבין, בגדול אפשר להתלונן ל105 בכמה דקות פשוטות, הם כבר יגיעו אליו
בכל אופן ברגע שהוא ידע את הכתובת שלך, ישר הייתי חושב שזה/ו חבר/ה שלי או משהו. לא מסובך להבין, בגדול אפשר להתלונן ל105 בכמה דקות פשוטות, הם כבר יגיעו אליו
תחסמי
זה רק אני או של מטרידים מהטלגרם יש אותה שפה.
מדברים כולם אותו דבר.
לשאלתך- תחסמי ותדווחי הוא לא יכול לעשות לך כלום
מדברים כולם אותו דבר.
לשאלתך- תחסמי ותדווחי הוא לא יכול לעשות לך כלום
איזה בן אדם ז*ן אלוהים ישמור
תיחסמי מכל מקום אפשרי ותדווחי עליו למשטרה
תיחסמי מכל מקום אפשרי ותדווחי עליו למשטרה
תחסמי ותמחקי את הצאט
אני מת איזה דפוק, תחסמי דחוף.
לחסום
תשמעי זאת אפליקציה מסוכנת אם לא מנהלים אותה נכון.
אני רואה שאת העניין של המטריד המנאייק הזה כבר פתרת וזה יופי, אבל כדי שלהבא לא יוכלו לפנות אלייך אנשים שאין להם את המספר שלך, תבדקי שאין לטלגרם גישה למיקום שלך כדי שאנשים לא יוכלו למצוא אותך אם הם קרובים אלייך גיאוגרפית, ודבר שני, אם קבעת username למשתמש שלך תמחקי אותו כי ככה אנשים יכולים לפנות אלייך גם אם אין להם את המספר.
אני רואה שאת העניין של המטריד המנאייק הזה כבר פתרת וזה יופי, אבל כדי שלהבא לא יוכלו לפנות אלייך אנשים שאין להם את המספר שלך, תבדקי שאין לטלגרם גישה למיקום שלך כדי שאנשים לא יוכלו למצוא אותך אם הם קרובים אלייך גיאוגרפית, ודבר שני, אם קבעת username למשתמש שלך תמחקי אותו כי ככה אנשים יכולים לפנות אלייך גם אם אין להם את המספר.
אנונימי
פעם איש אחד היתקשר אלי לא עונים וחוסמים..
לחסום ולדווח
חחח אנשים פה משקיעים בתגובות ועבדו עליה לול
תחסמי גם לי זה קרה
אנונימית
תאיימי עליו שתדווחי למוקד 105 הוא יתחנן ממך לא להתקשר אבל תתקשרי ותראי לו מה זה! זו הטרדה לכל דבר ובטח הוא עשה את זה להרבה בנות
תחסמי עכשיו.
ואם את מרגישה מאויימת תתקשרי למספר 105 הם יעזרו לך!!
ואם את מרגישה מאויימת תתקשרי למספר 105 הם יעזרו לך!!
תחסמי
איי איי מה אתם עושים סיפור זה ילד בן 10 שמאונן מאחורי המקלדת תחסמי פשוט
אנונימי
ערב טוב, חבל שמסתובבים יצורים כאלה ברשת
את צריכה:להביע התנגדות ברורה, להודיע שתדוחי עליו אם לא יפסיק .
אם ימשיך תצלצלי לעמוד 105 שהם יטפלו בו
אל תחששי. אני יודע שזה קשה אבל יכול להיות שזה יקרה לעוד ואת תהיי הזו שתעצור את זה.
את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לדבר
עריכה: קראתי עכשיו שזו חברה שלך. אני לא חושב שהיא ניסתה להבהיל, אבל דברי איתה . הטרדה זה לא צחוק ויכול להיות שהיית מדווחת עליה והיא הייתה מסתבכת ביג טיים (לא שזה לא מגיע לה)
בכל אופן, התנהגות מגעילה מצד החברה. ככה חבר לא מתנהג ואני הייתי מתרחק .
את צריכה:להביע התנגדות ברורה, להודיע שתדוחי עליו אם לא יפסיק .
אם ימשיך תצלצלי לעמוד 105 שהם יטפלו בו
אל תחששי. אני יודע שזה קשה אבל יכול להיות שזה יקרה לעוד ואת תהיי הזו שתעצור את זה.
את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לדבר
עריכה: קראתי עכשיו שזו חברה שלך. אני לא חושב שהיא ניסתה להבהיל, אבל דברי איתה . הטרדה זה לא צחוק ויכול להיות שהיית מדווחת עליה והיא הייתה מסתבכת ביג טיים (לא שזה לא מגיע לה)
בכל אופן, התנהגות מגעילה מצד החברה. ככה חבר לא מתנהג ואני הייתי מתרחק .
למה אנשים עדיין עונים?
היא כתבה שחברה שלה עבדה עליה
היא כתבה שחברה שלה עבדה עליה
שואל השאלה:
אנונימי תחשוף
את עצמך
אנונימי תחשוף
את עצמך
אנונימית
תגידי לו שאת תתלונני עליו למשטרה כי זאת הטרדה מינית לכל דבר
תתקשרי ל105 זה מספר נגד דברים כאלה או שתלכי למשטרה עם אמא שלך ותספרי לאמא שלך
היא כתבה שחברה שלה עבדה עליה אבל לי זה נראה מבוים בכלל
אנונימי
מי זה מאיפה את מכירה אותו?