18 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם נגיד שוב מישהו רוצה שאני אסביר לו תרגיל או משהו מה אני עושה?? אני לא יכולה פשוט להגיד לא...
זה גם האנשים היחידים שיש לי...
אנונימית
תגידי שאת לא יודעת וסלאמת מה את צריכה אנשים כאלה באמא שעדיף כבר לבד מה את רוצה אנשים שידברו איתך רק שהם צריכים משהו ?
אני מתאר לעצמי שאת בערך בת 16 17
זה בסדר עם הזמן זה יסתדר
אולי הבדידות לא תעבור אבל תשלימי עם המצב ותמצאי מטרבה שתביא לך יותר אנרגיה ושמחה
שואל השאלה:
תודה לעונים ולעוזרים3>
הנה רק עכשיו התקשרו אליי עוד שני אנשים ואני בטוחה שזה קשור שוב למשהו שהם צריכים ממני שאני אעזור בחשבון או אבנה פעולה.
שתבינו...
אנונימית
אז בואי נהיה חברות:)
אפשר לשאול איזו כיתה את?
וזה לא בגלל שאני צריך שאלה המתמטיקה..
שואל השאלה:
אנונימית6575 יאיי יאללה
sftt יא :(
חחח ויש לך מזל שזה לא מתמטיקה כי מישהו שלישי התקשר עכשיו בדיוק לזה. ועניתי כי הייתה לי תקווה קטנה שאולי רצו לשאול איך אני. (לא הרגשתי טוב היום...) חחח איזה צחוקים היום הזה
אנונימית
מגניב גם אני חח
אז איך היה לך היום חחח
סתם ככה בעיקרון תנסי למצוא לך מישהו אמיתי ואני יודע שזה קשה
מישהו שאולי יש להם את אותה המטרה ואז ככה הקשר שלכם/ן יהיה יותא אמין וכיף
שואל השאלה:
מאיפה? מבית ספר? רוצים ממני רק שיעורים
מהסניף? רוצים ממני רק פעולות וסינג'ורים
יש מצב זה בגלל שאני נחמדה אליהם מידי... לא הבנתי את הקונספט של העולם הזה עדיין חחח
אנונימית
זה לא חייב להיות מהבית ספר
אני חושב שעדיף לך מישהי/ו שקרוב אליך פיזית ככה תוכלו יותר להיפגש ולעשות דברים
ודרך אגב נראה לי שהמשתמש שרשמת בתגובה שגוי
כי ענתה לי מישהי אחרת
שואל השאלה:
אהה עניתי לאנונימית מקודם חחח אופס
אנונימית
חחחפדיחות
בקיצור תנסי למצוא מישהי/ו שגר קרוב אליך ואולי שגם בגיל שלך
ואולי אתם/ן יכולים ללמוד ביחד לצאת
לעשות דברים ביחד שלשניכם/ן כיף
ובקיצור אל תהיא עם כל הפייק האלה כי זה סתם מרגיש באסה
כאילו באותו הרגע אולי זה טיפה כיף (לרוב מוזר) ואחרי זה זה באסה ודיכאון חחח (תאמת אני מניח שאתה כבר יודעת את זה או שלא הגעת לשם (עדין))
שואל השאלה:
תודה רבה על כל העזרה❤
אנונימית
אהלן אהלן קוראים לי רועי, חבר של כולם פציפיסת בליבי משתדל לשמוח למרות שעצוב אבל אני פה בשבילך ובשביל מה שחשוב. אשמח להיות חבר שלך אבל בשביל זה אצטרך את אישורך.
כן זה אנשים .. כולם אינטרסנטים שלא אכפת להם מאף אחד חוץ מאת עצמכם מציעה לך לשמור ת'אנרגיה לעצמך זה הכי בריא
היי אני החברה החדשה שלך
את צריכה חברים אמיתיים ולא נצלנים כאלה