4 תשובות
אוי.. אבל אל תנתקי איתה קשר, היא אחותך אחיות תמיד מעצבנות אחת את השניה.
גם אני שונא את אחותי בקטע מוגזם ואני כבר לא מדבר איתה כמה שנים ואנחנו חיים באותו בית חחח צריך להתמודד אין מה לעשות
תנסי אותי לדבר עם ההורים שלך לגבי זה או אפילו עם אמא לבד, ואם היא תגיד שאין מה חעשות ושהן צריכות תשומת לב כי הן קטנות, תגידי לה שזה לא כלכך סיבה ותסבירי לה איל את מרגישה לגבי זה.. אל צשמרי בלב באמת שאחרי שתדברו עלזה את תרגישי יותר משוחררת
ריבים רגילים בין אחים.ות.

מזל טוב גם לי הייתה יום הולדת אתמול