4 תשובות
אני לא חושבת שיש דברים מקוריים יותר מידי כבר, בעיקר לצאת לחוגג, לעשות מסיבות, איזה יציאה מגניבה או משו, יום כיף עם אדם שחשוב לך
באולינג ופיצה או סתם יום כיף כזה לחברות
חדר בריחה פיקניק עם כמה חברות ללכת למסעדה...
אני לא חושבת שיש דברים מקוריים כבר כי עשו הכל, אבל אפשר ללכת עם חברים לחדר בריחה, סרט כשהקולנוע יפתח ודברים כיפיים כאלה...