12 תשובות
כי אף אחד לא מבין בפילוסופיה
כי פילוסופיה זה הדארק ווב של סטיפס
שואל השאלה:
תסביר?
אנונימי
שואל השאלה:
יש הבדל בין ריב לויכוח, מויכוח אפשר ללמוד.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוח שיש מספיק אנשים שרוצים בדיון מכבד...
אנונימי
אין הרבה פעילים כי כנראה יש מעט שמתעניינים בדיונים בפילוסופיה
הרוב פה מעדיפים לענות על שאלות פשוטות יותר כמו "באיזו תדירות אתם מתקלחים"
יש לפחות שלושה שראיתי שבדכ פעילים בנושא
יש שם מלא פעילים.. כנראה שאתה לא שם לב מספיק או שיש אחד ממש בולט פשוט
יש פה שאלה פילוסופית פעם בחודש, אין מה להיות פעיל פה
אנונימי
השבוע החלטתי להכנס לפה מדי פעם.. חצי מהשאלות פה בכלל לא פילוסופיות
שואל השאלה:
נכון, אבל מה עם אלה שכן?
אנונימי
פעם זה היה המדור האהוב עליי והייתי די פעיל. מה שהשתנה הוא שכבר אין כאן שאלות ודיונים רציניים, לפחות לא לעתים קרובות, וחבל שכך.