2 תשובות
להירגע ולנשום עמוק.
תמיד אפשר להשלים אחרי.
אנונימי
וואי וואי
הייתי מתה
זה כל כך מבאס! אבל כמו שזה שמעלי אמר זה לא בלתי הפיך, מודול e הוא קל וקטן עלייך לעשות אותו יחד עם g בקיץ, וגם אז יהיו לך שני מועדים
יואוו כמה שקשה תחושת הפספוס הזו!!