2 תשובות
להירגע ולנשום עמוק.
תמיד אפשר להשלים אחרי.
תמיד אפשר להשלים אחרי.
אנונימי
וואי וואי
הייתי מתה
זה כל כך מבאס! אבל כמו שזה שמעלי אמר זה לא בלתי הפיך, מודול e הוא קל וקטן עלייך לעשות אותו יחד עם g בקיץ, וגם אז יהיו לך שני מועדים
יואוו כמה שקשה תחושת הפספוס הזו!!
הייתי מתה
זה כל כך מבאס! אבל כמו שזה שמעלי אמר זה לא בלתי הפיך, מודול e הוא קל וקטן עלייך לעשות אותו יחד עם g בקיץ, וגם אז יהיו לך שני מועדים
יואוו כמה שקשה תחושת הפספוס הזו!!
באותו הנושא: