7 תשובות
ברור, הכל אפשר להשלים אם רק יש את האמצעים ובאמת רוצים
כן אבל עדיף שלא כי זה סתם בזבוז זמן וכסף
אנונימי
כן אבל זה יהיה קשה
כן אבל עדיף לעלות עכשיו
שואל השאלה:
אני מבר אין לי אפשרות לעלות אבל תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי לא.. כולם שם עושים שלוש שלוש זה כולם באותה הקבצה
אנונימית
יא גםאני מבר אתה יכול לבוא לפרטי ??