6 תשובות
אני ברמה של 4 5 באמצע
אני חושבת ש5 לא בגלל בית הספר אלא בגלל סרטים סדרות ומוזיקה.
אבל אני לא בתיכון אני עולה שנה הבאה אז נראה.(הקבצה א ממוצע 96 בנתיים)
אבל אני לא בתיכון אני עולה שנה הבאה אז נראה.(הקבצה א ממוצע 96 בנתיים)
שואל השאלה:
^משקפופרית
זה טוב, אז האמת שמבחינתי הרמה לא עלתה מאז כיתה ט' באנגלית ואני י"ב חח
אולי הדרישות שלהם מהדקדוק שלך או דברים בסגנון
^משקפופרית
זה טוב, אז האמת שמבחינתי הרמה לא עלתה מאז כיתה ט' באנגלית ואני י"ב חח
אולי הדרישות שלהם מהדקדוק שלך או דברים בסגנון
אנונימית
תודה
סורי אם יצאתי שוויצרית או משהו כזה.
זה לא הייתה הכוונה שלי רק אמרתי שאני לא יודעת בוודאות:)
סורי אם יצאתי שוויצרית או משהו כזה.
זה לא הייתה הכוונה שלי רק אמרתי שאני לא יודעת בוודאות:)
שואל השאלה:
חחח לא יצאת שוויצרית אל תדאגי
התכוונתי פשוט שאם הולך לך עכשיו לדעתי ילך לך גם בתיכון :)
חחח לא יצאת שוויצרית אל תדאגי
התכוונתי פשוט שאם הולך לך עכשיו לדעתי ילך לך גם בתיכון :)
אנונימית
5 יח"ל, אולי יותר