44 תשובות
יותר נוח להם פשוט לחשוב שהם יותר טובים
איזו הכללה
אני כמעט ולא מכיר כאלה אם בכלל
אני כמעט ולא מכיר כאלה אם בכלל
אני אענה לך על נושא אחד, עבודה.
עובדתית 10 האנשים הכי עשירים בעולם כולם גברים
עובדתית 10 הנשים הכי עשירות בעולם קיבלו את הכסף/את החברה שהן מנכל"יות שלה מגברים (חוץ מאחת מהן).
גברים יותר טובים מנשים בעבודה *עובדתית*
אהבתי שנותנים לי מינוסים, אבל אף אחד לא סותר אותי.
עובדתית 10 האנשים הכי עשירים בעולם כולם גברים
עובדתית 10 הנשים הכי עשירות בעולם קיבלו את הכסף/את החברה שהן מנכל"יות שלה מגברים (חוץ מאחת מהן).
גברים יותר טובים מנשים בעבודה *עובדתית*
אהבתי שנותנים לי מינוסים, אבל אף אחד לא סותר אותי.
אנונימי
לא כל הבנים אבל אני כן מכירה הרבה כאלה
אין לי מושג מה עובר להם בראש
אין לי מושג מה עובר להם בראש
מסכימה אבל לא צריך להכליל יש הרבה גרבים שתומכים בשוויון לנשים, ולשאלתך זה נובע מהרבה דברים אבל לאט לאט אנחנו משנים את זה למשל הצבעה על נושאים במדינה ביוון היו אסורים לנשים ועד המאה ה19(אם אני לא טועה) לא היה לנשים זכות בחירה בארצות הברית וכיום יש להן! זאת אומרת שכן עשינו שינוי❤
שואל השאלה:
ברור שלא כולם
אבל אלה שכן זה פשוט מזעזע לדעתי
ברור שלא כולם
אבל אלה שכן זה פשוט מזעזע לדעתי
^^^^^אנונימי,עם כל הכבוד לזה שאתה לא מוכן לבוא מהמשתמש הרגיל שלך ואתה טוען שאף אחד לא סותר אותך יש לי רק דבר אחד להגיד לך, עד לפני כמה שנים ואפילו כיום לנשים אין זכויות בסיסיות שאין לגברים , אתה לא יכול לצפות מנשים להגיע לאותו הדבר בלי זכויות דומות או שוות בדברים בסיסים כמו הוצאות כלכליות,הזכות לבחור ולהיבחר ועוד מאותה נקודת זמן, אם היה אותו דבר לגברים ובאותה נקודת זמן היה זכויות לנשים וגברים כאחד אז אני מבטיחה לך שהיו הרבה יותר נשים מנכ"ליות
רוצה שנסתור אותך אנונימי?
העובדה היא שנשים יקבלו על אותה העבודה כשיש להן את אותן היכולות כמו לגברים משכורת קטנה ב30% משל הגברים רק בגלל היותן נשים, מעניין למה קשה למצוא נשים עשירות מגברים
העובדה היא שנשים יקבלו על אותה העבודה כשיש להן את אותן היכולות כמו לגברים משכורת קטנה ב30% משל הגברים רק בגלל היותן נשים, מעניין למה קשה למצוא נשים עשירות מגברים
אנונימית
^^, ^ כל האנשים הכי עשירים בעולם הם עצמאיים לחלוטין. הטענה הזאת דפוקה, אם אישה היא עצמאית אין אף אחד מעליה, לכן שוביניזם לא משנה.
אנונימי
^^בדיוק!!!!
ואנונימי בבקשה תעשה חיפוש מתי נשים קיבלו זכויות בסיסיות,מבטיחה לך שתופתע מהתוצאות בהרבה מדינות
הטענה הזו לא דפוקה,תחשוב שנגיד במאה ה18 כולם היו מקבלים את אותו הזכויות , הייתה לנשים אפשרות להפוך לעצמאיות הרבה קודם
והטענה של זו שמעליי גאונית מהסיבה הפשוטה שאף אדם לא קם בבוקר בלי שהוא עבד יום בחייו בעבודה והחליט להיות עצמאי הוא היה צריך לגייס את הכסף מעבודה,ברגע שנשים מקבלות 30% פחות יותר קשה להן להגיע למספיק כסף בשביל לקיים עסק
ואנונימי בבקשה תעשה חיפוש מתי נשים קיבלו זכויות בסיסיות,מבטיחה לך שתופתע מהתוצאות בהרבה מדינות
הטענה הזו לא דפוקה,תחשוב שנגיד במאה ה18 כולם היו מקבלים את אותו הזכויות , הייתה לנשים אפשרות להפוך לעצמאיות הרבה קודם
והטענה של זו שמעליי גאונית מהסיבה הפשוטה שאף אדם לא קם בבוקר בלי שהוא עבד יום בחייו בעבודה והחליט להיות עצמאי הוא היה צריך לגייס את הכסף מעבודה,ברגע שנשים מקבלות 30% פחות יותר קשה להן להגיע למספיק כסף בשביל לקיים עסק
^^ טוב יקירי, אם נוח לך להאמין שאתה שווה יותר מנשים רק בגלל שאתה גבר אני לא אנסה לעצור אותך ואין לי טעם בלהמשיך להביא נתונים שתנסה למצוא להם תירוץ
אנונימית
האנשים האלה התחילו מאפס
תראו את אילון מאסק, ג'ף בזוס, ביל גייטס
עצמאים לחלוטין
ואנחנו לא במאה ה-18, אנחנו במאה ה-21. אני חושב ש-300 שנה זה מספיק טוב לך?
תראו את אילון מאסק, ג'ף בזוס, ביל גייטס
עצמאים לחלוטין
ואנחנו לא במאה ה-18, אנחנו במאה ה-21. אני חושב ש-300 שנה זה מספיק טוב לך?
אנונימי
אני לא חושב שאני שווה יותר מ*כל* הנשים. אני חושב (ויודע) שגברים בממוצע יותר טובים בעבודה מנשים
בהתבסס על עובדות.
בהתבסס על עובדות.
אנונימי
תקרא קצת. אין לי כוח להמשיך בדיון הזה
אנונימית
אני מצטטת מוויקיפדיה כרגע:" לאחר סיום לימודיו עבד בזוס בוול סטריט בתחום מדעי המחשב. לאחר מכן עבד על הקמת רשת לסחר בינלאומי לחברה שנודעה בשם פיטל (fitel). מקום עבודתו הבא היה bankers trust" מתוך הערך של גף בזוס
על כל עבודה כזו הוא קיבל כ30% יותר מנשים, ואנחנו מתעלמים מהעובדה שגם היה לו יותר קל להיכנס לשוק העבודה
זה הרבה יותר קל לסכן כסף שכבר יש לך מאשר כסף שאין לך, ולכן כשאדם מתחיל עסק הוא יעדיף לסכן כסף שהוא הרוויח ולא למשכן דברים ולהיכנס לחובות,ברגע שכבר היה לו כסף שבמצטבר הוא יותר מהכסף שאישה הייתה עושה באותה עבודה ,הוא יכול להתחיל מוקדם יותר
אם אתה רוצה אתה מוזמן להמשיך את הוויכוח אבל הטיעונים שלך חוזרים על עצמם❤כשיהיה לך טיעון חדש אשמח שתכתוב❤
על כל עבודה כזו הוא קיבל כ30% יותר מנשים, ואנחנו מתעלמים מהעובדה שגם היה לו יותר קל להיכנס לשוק העבודה
זה הרבה יותר קל לסכן כסף שכבר יש לך מאשר כסף שאין לך, ולכן כשאדם מתחיל עסק הוא יעדיף לסכן כסף שהוא הרוויח ולא למשכן דברים ולהיכנס לחובות,ברגע שכבר היה לו כסף שבמצטבר הוא יותר מהכסף שאישה הייתה עושה באותה עבודה ,הוא יכול להתחיל מוקדם יותר
אם אתה רוצה אתה מוזמן להמשיך את הוויכוח אבל הטיעונים שלך חוזרים על עצמם❤כשיהיה לך טיעון חדש אשמח שתכתוב❤
^ facts
אנונימית
^^^
את רצינית שאת אומרת שנשים המציאו משהו אחד טוב וזה אומר שהן לא פחות טובות בעבודה?
אין לי בעיה לומר שיש נשים שטובות בעבודה יחסית לגבר הממוצע, אבל הן הרבה מעל הממוצע לנשים.
ולגבי מה שכתוב שם על המאה ה-19 -
שוב, אנחנו כבר במאה ה-21, מה שהיה לפני מאתיים שנה לא משנה.
את רצינית שאת אומרת שנשים המציאו משהו אחד טוב וזה אומר שהן לא פחות טובות בעבודה?
אין לי בעיה לומר שיש נשים שטובות בעבודה יחסית לגבר הממוצע, אבל הן הרבה מעל הממוצע לנשים.
ולגבי מה שכתוב שם על המאה ה-19 -
שוב, אנחנו כבר במאה ה-21, מה שהיה לפני מאתיים שנה לא משנה.
אנונימי
^^^ אוקיי אז ג'ף בזוס כן היה שכיר קצת, אני מודה בטעות שלי.
אנונימי
אנונימי שוב,אני שמחה שאתה רואה שהוא היה שכיר זה האמת במשך המון שנים❤ וגם שאר האנשים ברשימה ורוב האנשים שהיו במגזין פורבס של 30 under 30❤כשתבוא עם טיעון חדש אני אשמח להמשיך איתך את הויכוח,אני לא מוכנה להמשיך את הוויכוח אם אתה לא מוכן לפלורליזם ולהקשיב לדעות נוספות ובטח שלא לחזור על אותו הטיעון המשעמם כי אין לך טיעון אחר
היה כיף להתווכח,זה גרם לי להבין למה אנחנו בתור נשים צריכות להתאמץ עוד יותר כי גברים לא מבינים את המאמץ הכרוך בלהיות אישה,יום מקסים❤
היה כיף להתווכח,זה גרם לי להבין למה אנחנו בתור נשים צריכות להתאמץ עוד יותר כי גברים לא מבינים את המאמץ הכרוך בלהיות אישה,יום מקסים❤
תשמע, אני מכירה המון נשים שאפשר לספור על יד אחת את כמות הגברים שיכולים להשתוות להן מבחינת העבודה
אבל מה שתגיד
אבל מה שתגיד
אנונימית
בשנת 1995, לאחר שפרש מלימודי דוקטורט באוניברסיטת סטנפורד, הקים מאסק יחד עם אחיו קימבל וגרג קורי את חברת zip2 באמצעות כסף שגייסו מקבוצה קטנה של אנג'לים בעמק הסיליקון.[7]. החברה, ששכרה משרד קטן בפאלו אלטו, פיתחה ושיווקה מדריך עירוני אינטרנטי עבור ארגוני חדשות. לדברי מאסק, לפני הצלחת החברה לא היה באפשרותו לשכור דירה, לכן הוא ישן במשרד של החברה. יתרה מכך, החברה לא יכלה לרכוש יותר ממחשב אחד, וכתוצאה מכך הושפעה שיטת העבודה, כשלדברי מאסק: "האתר היה פעיל במהלך היום, ואני תכנתתי אותו בלילה, שבעה ימים בשבוע, כל הזמן".[14]
אילון מאסק - עצמאי כמו שתמיד היה. איך זה שאין אישה אחת שהרוויחה *חצי* ממה שיש לו?
אילון מאסק - עצמאי כמו שתמיד היה. איך זה שאין אישה אחת שהרוויחה *חצי* ממה שיש לו?
אנונימי
אני לא חושב שגברים בהכרח יותר חכמים מנשים, אני חושב שהם יותר טובים בעבודה. יכול להיות שזה נובע מכאבי מחזור שמסיחים את דעתן או משהו, אבל מה שאני אומר זה שהן פחות טובות בעבודה, לא משנה מאילו סיבות.
אנונימי
לא אמרתי לרגע שגברים יותר חכמים
אנונימי
^^^^^מזכירה לך שאיילון מאסק לא האדם שהקים את טסלה, הוא השקיע, מאיפה הכסף להשקיע?מעבודה בתור שכיר כי הוא לא התחיל ישר את דרכו כעצמאי
" how did elon musk start tesla? in short, he didn't. tesla was founded by martin eberhard and marc tarpenning in 2003. elon musk joined tesla in 2004, after investing $6.3 million in tesla stocks during a series a round of investment."
" how did elon musk start tesla? in short, he didn't. tesla was founded by martin eberhard and marc tarpenning in 2003. elon musk joined tesla in 2004, after investing $6.3 million in tesla stocks during a series a round of investment."
^עובדות!!
חח מה
נשים פחות טובות בעבודה בגלל כאבי מחזור?
אתה שומע את עצמך?
תהיה בטוח שיש המון נשים הרבה יותר טובות מגברים, גם עם כאבי מחזור
(שאגב אם אתה לא יודע מגיעים רק פעם בחודש)
נשים פחות טובות בעבודה בגלל כאבי מחזור?
אתה שומע את עצמך?
תהיה בטוח שיש המון נשים הרבה יותר טובות מגברים, גם עם כאבי מחזור
(שאגב אם אתה לא יודע מגיעים רק פעם בחודש)
אנונימית
היה לו מלא כסף להשקיע כבר לפני (ממכירת paypal אני חושב). היו מקבלים גם אישה לעבוד אם היא הייתה משקיעה כמות כזאת
(חוקית מחוייבים להתייחס לנשים וגברים אותו הדבר, אם הם לא היו מקבלים אישה ואחרי זה הם קיבלו גבר תחת אותם תנאים האישה שניסתה להתקבל הייתה יכולה לתבוע אותם, אבל זה לא קרה)
(חוקית מחוייבים להתייחס לנשים וגברים אותו הדבר, אם הם לא היו מקבלים אישה ואחרי זה הם קיבלו גבר תחת אותם תנאים האישה שניסתה להתקבל הייתה יכולה לתבוע אותם, אבל זה לא קרה)
אנונימי
^^
*בממוצע*
אני כן חושב שיש נשים שטובות יותר מהמון גברים (ואני נכנס בהמון גברים האלו)
*בממוצע*
אני כן חושב שיש נשים שטובות יותר מהמון גברים (ואני נכנס בהמון גברים האלו)
אנונימי
אני אגיד שוב ואני מקווה שבפעם האחרונה,כשתמצא תירוץ שהוא לא נשים פחות טובות בעבודה או שתמצא לי הוכחה שנשים פחות טובות בלעבוד אני אשמח להמשיך לשוחח על זה
חוץ מזה אילון מאסק הוא בין המייסדים של טסלה:
מייסדים:
אילון מאסק
מרטין אברהארד
מארק טארפנינג
ג'יי.בי. שטראובל
איאן רייט
מויקיפדיה
מייסדים:
אילון מאסק
מרטין אברהארד
מארק טארפנינג
ג'יי.בי. שטראובל
איאן רייט
מויקיפדיה
אנונימי
הוא השקיע במניות וככה הפך לחלק מהחברה הוא לא מהמייסדים
אני הבאתי הוכחה...
ואני לא אומר שכל הנשים פחות טובות מכל הגברים, והבהרתי את זה כמה פעמים.
ואני לא אומר שכל הנשים פחות טובות מכל הגברים, והבהרתי את זה כמה פעמים.
אנונימי
^^^ את השתמשת בויקיפדיה בתור מקור, גם אני יכול.
תבדקי את הערך על טסלה, אין לי מה להתווכח על זה בכלל
תבדקי את הערך על טסלה, אין לי מה להתווכח על זה בכלל
אנונימי
^^ מסכים איתך.
זה לא אומר שגברים בממוצע לא יותר טובים מנשים בממוצע אבל
זה לא אומר שגברים בממוצע לא יותר טובים מנשים בממוצע אבל
אנונימי
טוב אני כבר די מיציתי את הדיון הזה
אבל תודה היה מעניין
אבל תודה היה מעניין
אנונימית
חלק לא קטן מהייסוד, אה?
שורשי החברה נעוצים בניסיון של שתי קבוצות במקביל לייצר גרסה מסחרית לאבטיפוס של מכונית חשמלית שהציגה חברה אמריקנית בשם ac propulsion. קבוצה אחת נוהלה על ידי היזם האמריקני אילון מאסק[דרוש מקור] והקבוצה השנייה בראשות מרטין אברהארד. בעקבות הצעת נשיא ac propulsion שהשניים ישתפו פעולה,[דרוש מקור] הוקמה ב-2003 טסלה מוטורס על ידי מרטין אברהארד (אנ') ומארק טרפנינג (אנ'),[2] כשמאסק שימש כיו"ר ומעצב ראשי ואברהארד שימש כמנכ"ל, אחד המשקיעים הראשונים בטסלה זאב דרורי החליף אותו בתפקיד כמנכ"ל החברה והוביל את סבב הגיוס הגדול הראשון, אילון מאסק אשר היה משקיע מרכזי, עם השקעה של 7.5 מיליון דולר וגיוס נוסף של 13 מיליון דולר.
שורשי החברה נעוצים בניסיון של שתי קבוצות במקביל לייצר גרסה מסחרית לאבטיפוס של מכונית חשמלית שהציגה חברה אמריקנית בשם ac propulsion. קבוצה אחת נוהלה על ידי היזם האמריקני אילון מאסק[דרוש מקור] והקבוצה השנייה בראשות מרטין אברהארד. בעקבות הצעת נשיא ac propulsion שהשניים ישתפו פעולה,[דרוש מקור] הוקמה ב-2003 טסלה מוטורס על ידי מרטין אברהארד (אנ') ומארק טרפנינג (אנ'),[2] כשמאסק שימש כיו"ר ומעצב ראשי ואברהארד שימש כמנכ"ל, אחד המשקיעים הראשונים בטסלה זאב דרורי החליף אותו בתפקיד כמנכ"ל החברה והוביל את סבב הגיוס הגדול הראשון, אילון מאסק אשר היה משקיע מרכזי, עם השקעה של 7.5 מיליון דולר וגיוס נוסף של 13 מיליון דולר.
אנונימי
^^ סבבה.
אנונימי
אה ואגב אנונימי, מאחלת לך להמשיך לעמוד על שלך
זו תכונה מוערכת
זו תכונה מוערכת
אנונימית
^ אני לא יודע אם את צינית או לא.
אני אוהב בויכוחים להגיע לתשובה סופית, אם מוכיחים שאני טועה אני אודה בזה, אבל כרגע אני עדיין משוכנע שאני צודק.
אני אוהב בויכוחים להגיע לתשובה סופית, אם מוכיחים שאני טועה אני אודה בזה, אבל כרגע אני עדיין משוכנע שאני צודק.
אנונימי
אני רצינית
גם אני אוהבת להגיע לתוצאה חד משמעית בויכוחים והייתי עושה את זה גם פה אם לא הייתי חייבת ללכת
אבל רק רציתי לומר שזו באמת תכונה מוערכת, אצלי לפחות
גם אני אוהבת להגיע לתוצאה חד משמעית בויכוחים והייתי עושה את זה גם פה אם לא הייתי חייבת ללכת
אבל רק רציתי לומר שזו באמת תכונה מוערכת, אצלי לפחות
אנונימית
אויי איזה קשקוש אני אישית ממש לא חושב שאני יותר טוב מנשים יש הרבה מאוד נשים מוכשרות איטליגנטיות ומצליחות למשל מארי קרי שגילתה את הקרינה הרדיואקטיבית, אנגלה מארקל, אמיליה ארהארט ועוד המון. מה שכן נכון זה שהטענה על האפליה בשכר לא מבוססות והרבה מאוד חוקרים טוענים שהיא פיקציה
יש מקומות שבהם יש אפליה בשכר לנשים על אותה עבודה כמו בbbc אבל הטענה באופן כללי שאישה תקבל פחות כסף על אותה עבודה לא נכונה...
יש מקומות שבהם יש אפליה בשכר לנשים על אותה עבודה כמו בbbc אבל הטענה באופן כללי שאישה תקבל פחות כסף על אותה עבודה לא נכונה...
מסכים עם fryxt (למעט בדיחות מן הסתם)
זה לא נכון, במיוחד לא בימינו.
ברוב המקרים זה אפילו להפך.
ברוב המקרים זה אפילו להפך.
^ אני התווכחתי על הסיבות שאמרת שאני טועה פה, תסתכלע למעלה.
ויכול להיות שנשים יותר טובות בניהול מדינה, לא אמרתי שלא.
ויכול להיות שנשים יותר טובות בניהול מדינה, לא אמרתי שלא.
אנונימי