5 תשובות
לא הגזמת
לא יודעת.. לא הבנתי את הרוח של הסיטואציה..
אנונימית
תיפרדי ממנו!!
קצת הגזמת, אבל לא נורא- וגם תחשבי על הצד שלו, היה לו יום קשה ולא עברו אפילו כמה דקות מאז שהגיע הביתה, אבל הוא כן היה צריך לחזור אלייך אחרי כמה דקות.

נ.ב אל תשאלי את זה בסטיפס- לא משנה מה הסיטואציה יכתבו לך תפרדי ממנו ויצדיקו אותך בשביל פרח, את יכולה לנסות לשאול את אותה שאלה כאילו מהצד שלו תקבלי אותן תשובות.
אנונימי
שניכם לא בסדר בסיטואציה, מצד אחד הוא יכול לדבר איתך כמה דקות ביום הולדת של חבר, מצד שני הוא אחרי משמרת ודי עייף ולא באלו לדבר.
פשוט תדברי איתו על הנושא ותנסו להגיע לפשרה כלשהי