14 תשובות
זה רשום במשטרה? אז כן
אנונימית
שואל השאלה:
מן הסתם התיק נפתח במשטרה
אמרו לי שלא ושאחרי שהוא נסגר חוץ מהמשטרה עצמה אף אחד לא יכול לראות את זה
הם שיקרו לי?
אנונימית
לרוב כל תיק שנפתח במשטרה מועבר אחכ לצהל בשביל לראות אם יש עבר פלילי וכו
אנונימית
שואל השאלה:
אוף..
זה תיק על גניבה מה הם יעשו עם זה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יש עבר פלילי אז כאילו איך זה יהיה שונה התהליך מאנשים ללא עבר פלילי?
אנונימית
ברור שכן וזה יוריד לך מהקבא
אנונימית
שואל השאלה:
פאק מה למה :( אוף זה אפילו עוד יוצר הוריד לי את החשק להתגייס
אנונימית
כי גנבת? כי יש לך תיק *פלילי*? זה דברים שמצביעים על הבן אדם.
אנונימית
שואל השאלה:
ומה זה קבא תזכירי לי?
אנונימית
קבוצת איכות - ציון שנע בין 41 ל56 שמצביע על כמה "איכותי" הבן אדם. על פי הראיון, הדפר (המבחנים) והלימודים.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי ונגיד אבל יש לי ציונים טובים והתנדבתי בהרבה תנועות נוער אשכרה יורידו לי בגלל תיק פלילי שנסגר? כאילו הוא נסגר.. אז איך
אנונימית
זה לא קשור לציונים זה קשור פשוט לאם את עושה בגרות מלאה/ חלקית/ בכלל לא.. וכן הם עדיין יורידו לך גם אם את בתנועת נוער כי הם מקבלים עלייך מידע גם מהמשטרה ולכן יראו את התיק למרות שהוא כבר נסגר. את נראה לי יכולה להבין למה תיק במשטרה זה דבר שמשפיע..
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, תודה לך
אנונימית
בכיף, תמיד :)
אנונימית