התחברות הרשמה

אתם משחקים פוקימון גו? זה טוב?

10 בפברואר 2021, 04:28
פוקימוןפוקימון גומשחקאפליקציותמשחקים    
4 תשובות
כן אחלה משחק
מ
מוחמד מהמיק
שיחקתי כשזה היה טרנד והיה נחמד
(
(Ziv(ush
אני לא שחקתי או משחק בזה.. זה לא נראה מענין
ה
האיש בשחור
משחק מאוד כיפי וממכר, ממליץ
מ
מוזרניק
באותו הנושא:
אם מישהו משחק במשחק פוקימון הוא גיימר?
שמעו חזרתי לשחק בפוקימון גו ואחלה משחק כאילו מי בא לחזור לשחק?
ילדים מהכיתה שלי עדיין משחקים פוקימון גו(לא אני) זה נורמטיבי?
אנשים עדיין משחקים פוקימון גו?
למעריצי פוקימון ונינטנדו: איזו קונסולה כדאי לי לקנות כדי לשחק במשחקי פוקימון?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו
עדיין משחקים פוקימון גו?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו?
אנשים שעדיין משחקים פוקימון ג'ו?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו?