12 תשובות
אנונימית את נשמעת מסכנושית.. אם את רוצה לדבר על זה אני פה מתוקית
to my ex best friend
אחותיי לא להתפרק להרים תראש הכל טוב
שואל השאלה:
סתם יש סיפור עם חברות שלי ונמאס לי
אנונימית
מבינה אבל אל תכניסי את עצמך לזה לא שווה אותך
אני פה
חברות הן זבל חח
(לא כולן לא כולן שאש)
שואל השאלה:
אם תכלו להצמיד אני אשמח אני צריכה את השירים האלה.
אנונימית
lost without you
i miss you i'm sorry
love is gone
i dont wanna lose you
DF1
lose you to love me - selena gomez
heather - conan gray
thv
let you down-nf
היי הייתי מציעה לא לנסות לרדת יותר ושיט כזה,אם את/הצריך/ה לדבר ולשפוך אני פה תמיד