10 תשובות
אחותי יש לה את זה ועוד כמה דברים
יש לי את זה והביאו לי כדורים טבעיים ואמרו לבוא אחרי שבועיים שאני לוקחת אותם, אבל אני לא יודעת לבלוע אז בנתיים לא התחלתי
שואל השאלה:
יש לך עם זה כאבים כל פעם במקום אחר בגוף ?
יש לך עם זה כאבים כל פעם במקום אחר בגוף ?
אנונימית
לא אבל רוב הסיכויים שיש לי את זה חח
אנונימית
אובחנתי עם הפרעה בוויסות חושי, נחשב?
שואל השאלה:
את יודעת מה זה ?
את יודעת מה זה ?
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יש וויסות חושי ברמה מאוד גבוהה ואמרו לי שזה קשור לרגישות יתר
גם לי יש וויסות חושי ברמה מאוד גבוהה ואמרו לי שזה קשור לרגישות יתר
אנונימית
לא אבל די בטוחה שיש לי את זה חח
יש כזה, תקראי את הספר אדם רגיש מאוד ואולי תצליחי להבין
לא הובחנתי אבל אני יודעת שיש לי את זה. זה אומר שאת רגישה יותר ומושפעת יותר מהרגשות שלך.
זה לא ביג דיל וצריך להתמודד עם זה אחרת כל מילה רעה תפגע בנו:)
זה לא ביג דיל וצריך להתמודד עם זה אחרת כל מילה רעה תפגע בנו:)
באותו הנושא: