5 תשובות
אני הייתי מסננת כי אין מה לענות על זה
אם את רוצה לענות תכתבי שלום גם לך
שואל השאלה:
מביך אם אני אכתוב "הייי" ?
היי זה יבש מידי אז הוספתי עוד י'
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא הגיב על כלום
סתם עשה כזה אימוגי של שלום בפרטי
אני לא רוצה לעשות לייק על ההודעה
אני רוצה לכתוב משהו אבל אני לא יודעת מה כי אני ממש ביישנית
אנונימית
תלוי על מה הוא הגיב...
אולי לב להודעה
כלום