5 תשובות
נפגשים הרבה עם הבן אדם הספציפי הזה, מדברים איתו על דברים אישיים שאת לא מספרת לאף אחד אחר ולאט לאט הקשר הופך לחזק יותר
ערב טוב ❤
וזה צריך לבוא עם הזמן.
אם רואים שממש כיף עם אותו/ה אחד/ת ויכולים הכי לסמוך עליו שהוא/היא יהיו שם בשבילך אז מצאת חבר/ה הכי טוב/ה :)
זה לוקח זמן עד שמגלים את זה.
אפשר אולי לנסות להיפגש ולהעמיק את הקשר בשיחות וכו'.
בהצלחה ❤ :)
וזה צריך לבוא עם הזמן.
אם רואים שממש כיף עם אותו/ה אחד/ת ויכולים הכי לסמוך עליו שהוא/היא יהיו שם בשבילך אז מצאת חבר/ה הכי טוב/ה :)
זה לוקח זמן עד שמגלים את זה.
אפשר אולי לנסות להיפגש ולהעמיק את הקשר בשיחות וכו'.
בהצלחה ❤ :)
פעם אחת פשוט מישהי שאלה אם אני רוצה להיות הבסטי שלה ואמרתי כן
אין לי חבר הכי טוב. אבל מבחינתי אני סומך על החברים הכי טובים שלי בעיניים עצומות ואני יודע שברגעים הקשים הם יהיו שם בשבילי (והיו כאלה). מבחינתי זה חבר אמיתי, לא רק אחד שיודע לצחוק איתך אלא אחד שנמצא שם ברגעים של משבר ודכאון.
אחרי שאתה מוצאמישו שכיף איתו אתה יכול לדבר איתו כל ליום בווצאפ אפילו ואם הוא זורם וזה נראה שכיף לו תמשיכו ככה ותיפגשו יותר זהו בערך פשוט זורמים עם זה
באותו הנושא: