6 תשובות
לא אין לי בכלל ידידים ואני ממש רוצה:(
כן, ב"ה.. חבר הומו זה האידיאל וואי.
יש לי שני חברים גייז וזה הדבר הכי טוב שיש
אין לי ידידים (כניראה בגלל הסגר וזה )
אבל ידידים הומואים זה בסדר אבל מה שבאמת משנה זה האישיות של בן אדם.
חבר שלי בי סקסואל
כן ברור, יש לך ידיד הומו ויש לי ידיד בי ויש לי ידידים בנים סתם