23 תשובות
זה באמת עצוב.
(התייחסתי לסיפור, לא לזה שזה לא בחדשות)
(התייחסתי לסיפור, לא לזה שזה לא בחדשות)
ואי מזעזע שיתפתי בסטורי למרות שאני לא מעלה לשם כלום בדרכ וגם אין לי ככמה לעשות בנוגע לזה
מזעזע, באמת מזעזע, אבל זה שחיות חסרות ישע נרצחות כל יום זה בסדר.. לזה הן נועדו.. זה מגיע להן, נכון?!
אנונימי
^ מתבודד, אני משווה בין בעלי חיים אחרים לבני אדם. אני לא רואה הבדל. זה שאנחנו המין החזק לא אומר שזה מצדיק רצח.
אנונימי
לא אכפת לי אני גם אבעט בחתול באמת שאני הבנאדם האחרון שיהיה לו אכפת תעבור לאנשים אחרים
^ מתבודד, לא חשבתי אחרת. אם אני אראה אותך עושה דבר כזה, אני לא אהסס לדווח עליך למשטרה.
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה משווה בין כל בעלי החיים
אז שתדע
אתה הורג חיות כשאתה אוכל סלט כי הירקות בסלט שלך רוססו כנגד חפרפרות ועכברים ומלא חיות
תקח תצביעות שלך למקום אחר מדובר בחיים שלה שנלקחו ואתה עושה על זה תעמולה אני מרחם עליך
אם אתה משווה בין כל בעלי החיים
אז שתדע
אתה הורג חיות כשאתה אוכל סלט כי הירקות בסלט שלך רוססו כנגד חפרפרות ועכברים ומלא חיות
תקח תצביעות שלך למקום אחר מדובר בחיים שלה שנלקחו ואתה עושה על זה תעמולה אני מרחם עליך
אנונימי
^ המטרה שלי היא לצמצם כמה שיותר את הסבל. אני מעדיפה לקנות מוצרים אורגניים מאשר לא אורגניים.
אם אתה מדבר על צביעות, אז לדעתי, אתם הצבועים כאן מכיוון שאתם לא משווים בין כך בעלי החיים. אין לכם בעיה לתמוך בסבל של חסרי ישע..
מה אומר?
אם אתה מדבר על צביעות, אז לדעתי, אתם הצבועים כאן מכיוון שאתם לא משווים בין כך בעלי החיים. אין לכם בעיה לתמוך בסבל של חסרי ישע..
מה אומר?
אנונימי
לא אכפת לי הם חיות מטומטמות מצידי שיאכלו כלב בתיאבון
שואל השאלה:
אין דבר כזה לצמצם סבל
מלא חיות סובלות
רוצה לצמם סבל? לך תציל חיות שמתות מקור וסובלות בחורף ותן להן לגור איתך בבית ותאמין לי שזה לצמצם המון סבל
אבל לא בטוח שאתה תעשה את זה אז תלך תטיף למישהו אחר שיקנה את החמלה המזוייפת שלך עלי לא תעבוד
אין דבר כזה לצמצם סבל
מלא חיות סובלות
רוצה לצמם סבל? לך תציל חיות שמתות מקור וסובלות בחורף ותן להן לגור איתך בבית ותאמין לי שזה לצמצם המון סבל
אבל לא בטוח שאתה תעשה את זה אז תלך תטיף למישהו אחר שיקנה את החמלה המזוייפת שלך עלי לא תעבוד
אנונימי
^ לצמצם סבל זה גם להימנע מלשלם כסף לרוצחים שכירים (שוחטים), אנסים (רפתנים שמבצעים הזרעה מלכותית) ובכלל מתעללים.
אנונימי
שואל השאלה:
עובדתית רצח זה מעשה שנעשה רק לבני אדם
כלומר שלקרוא לאדם שהרג בעל חיים רוצח זה לא נכון עובדתית
אותו דבר על אונס
לפחות אנחנו "רוצחים" ביחד
אני רוצח 5 בעלי חיים ביום ואתה 4 העיקר שהמצפון שלך נקי כן?
עובדתית רצח זה מעשה שנעשה רק לבני אדם
כלומר שלקרוא לאדם שהרג בעל חיים רוצח זה לא נכון עובדתית
אותו דבר על אונס
לפחות אנחנו "רוצחים" ביחד
אני רוצח 5 בעלי חיים ביום ואתה 4 העיקר שהמצפון שלך נקי כן?
אנונימי
^ אני משתדל לקנות מוצרים אורגניים. זה הרבה יותר עדיף מלהגיד "יש כבר סבל, אז למה לא עוד?".
מבחינתי, רצח של אדם שווה לרצח של בעל חיים אחר. לכן אני משתמשת במילה הזאת לזה.
מבחינתי, רצח של אדם שווה לרצח של בעל חיים אחר. לכן אני משתמשת במילה הזאת לזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי ומבחינתי לא
מזל שאתה לא קובע בעולם
אני אגיד לך מה עדיף
עדיף לא להיות צבוע ולהטיף
כמו שאמרתי לך
אם באמת היית בעד צימצום סבל היית הולך לטבע בחורף ומציל חיות ממוות נוראי מהקור
ככה תציל חיות ותצמצם את הסבל בעולם
אבל המטרה שלך אינה צימצום הסבל בעולם ואתה סתם מניפולטור בשקל
אוקי ומבחינתי לא
מזל שאתה לא קובע בעולם
אני אגיד לך מה עדיף
עדיף לא להיות צבוע ולהטיף
כמו שאמרתי לך
אם באמת היית בעד צימצום סבל היית הולך לטבע בחורף ומציל חיות ממוות נוראי מהקור
ככה תציל חיות ותצמצם את הסבל בעולם
אבל המטרה שלך אינה צימצום הסבל בעולם ואתה סתם מניפולטור בשקל
אנונימי
^ הכוונה שלי היא להימנע מלתמוך בסבל.
אנונימי
שואל השאלה:
אחי תעשה מה שבא לך
אל תבוא אלי ותטיף לי בעיקר לא להשוות את הרצח שלה עם תעמולה פתטית
אחי תעשה מה שבא לך
אל תבוא אלי ותטיף לי בעיקר לא להשוות את הרצח שלה עם תעמולה פתטית
אנונימי
^ זכותי להשוות. זו זכותי. זה חופש הביטוי. אין מה לעשות.
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שאסור לך זה לא קשור לשאלה ואם אני אחליט לפנות לנאמן בפרטי ימחקו לך את כל התגובות ויורדו לך אמינות
בעיקרון צריך להיות מעוות בשביל לעשות דבר כזה ולהיות חסר טקט וחסר רגישות
לי נשאר רק לרחם עליך
האמת שאסור לך זה לא קשור לשאלה ואם אני אחליט לפנות לנאמן בפרטי ימחקו לך את כל התגובות ויורדו לך אמינות
בעיקרון צריך להיות מעוות בשביל לעשות דבר כזה ולהיות חסר טקט וחסר רגישות
לי נשאר רק לרחם עליך
אנונימי
התנתקתי מהמשתמש... אופס.. רק בגלל הנאמן הזה שלך, לא בגלל שאני מתביישת.
אנונימי
ותודה על הרחמים והמחמאות. באמת שלא היית צריך!
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא הולך לדווח
רק קצת רגישות... לא ביקשתי יותר מזה
אני לא הולך לדווח
רק קצת רגישות... לא ביקשתי יותר מזה
אנונימי
לא זילזלתי. זה מזעזע אותי בדיוק באותה מידה.
אנונימי
גם אני מצפה ממך קצת רגישות.
אנונימי
באותו הנושא: