7 תשובות
נטפליקס
כאילו דיסני זה יפה אבל אני כבר פחות רואה דברים כאלה
DF1
ברור שדיסני+!!!!!!!!!! כמה בן אדם יכול לחכות כמה

כמעט שכנעתי את אמא לעבור לאמריקה כדי שיהיה לי דיסני פלוס, אתם יודעים כמה לילות ישבתי כדי לנסות להיכנס וליצור חשבון? לכמה אנשים הצקתי בשביל עזרה? זה לא צלח אגב
שואל השאלה:
חחח אפשר להכנס עם vpn אבל זה לא שווה כי זה לא מדובב וזה אפילו בלי תרגום!
אבל אם בא לך משהו דומה שיש שם כמעט כל הסרטים והסדרות שיש בדיסני פלוס ואפילו מדובב ומתורגם דברי איתי
אנונימי
ניסיתי כל דבר אפשרי אבל האתר ממש דפוק והוא לא באמת קולט, אולי עכשיו זה כבר עובד אבל ניסיתי רק כשזה ממש ממש יצא אז היו הרבה פחות אפשרויות
דיסני+ באמת שחלום שלי שיגיע כבר לפה
נטפליקס