9 תשובות
סיימון וזה כאילו כי לא אוהבים אותו אז קוראים לו ככה
שואל השאלה:
כן אבל מה הוא עשה
כן אבל מה הוא עשה
סיימון, הוא גרם הפרעות אכילה לזאין ועוד
הוא היה ממש אכזרי לבנים, תבדקי באינטרנט מה הוא עשה רשום על זה
סיימון, הוא זה שיצר את הלהקה
והוא גרם לבנים להפרעות אכילה ועוד מלא דברים
והוא עשה את זה גם לליטל מיקס
והוא גרם לבנים להפרעות אכילה ועוד מלא דברים
והוא עשה את זה גם לליטל מיקס
כן יש ילדות שקוראות לסיימון סלמון לדעתי זה ממש ילדותי מצידן אבל אוקיי... סיימון היה זה שהקים אותם כלהקה והוא ניהל את הלהקה, הוא גרם לבנים לעבוד נורא קשה, זה הביא לזה שהם בקושי ישנו, זאין אמר גם באיזה ראיון שחלק מהסיבה שהוא עזב את הלהקה הייתה שהיה עליו לחץ עצום מצד המנהלים (סיימון) ושזה גרם למצב הנפשי שלו ממש להדרדר יש לו גם שיר באלבום החדש שהוא מדבר על חלק מזה קוראים לו calamity (הוא לא אמר שזה בהרכח על זה אבל אפשר לראות המילים שהוא כתב מה הוא מרגשי, לפחות קצת)
סיימון קאוול , הוא התעלל בלהקות... וואן דיירקשן/ליטל מיקס , ובגלל זה קוראים לו סלמון . אני חושבת שזה טיפשי שקוראים לו ככה וככ ילדותי.
זה סיימון המנהל של הלהקה
הוא מירר להם את החיים.לדוגמא
לזאין גרם הפרעות אכילה ובגלל זה הוא עזב את הלהקה
הוא מירר להם את החיים.לדוגמא
לזאין גרם הפרעות אכילה ובגלל זה הוא עזב את הלהקה
סיימון בלי קשר לוואן דיירקשן בעייתי הוא גזען והומופוב
אנונימית
באותו הנושא: