3 תשובות
אלה שמתחסנים הופכים למדבקים ומייצרים מוטציות
מי שמתחסן מוגן לעצמו
אבל במידה והוא מקבל את הקורונה רוב הסיכויים שהוא ירגיש טוב ולא יבחין בזה בגלל החיסון, אבל הקורונה עדיין תיהיה אצלו.
אז אם אנשים שלא התחסנו יהיו בקרב מקום הוא יוכל להדביק אותם והסיכויים הם גדולים שיחלו במצב קשה וחס וחלילה ימותו כי הם לא התחסנו
אבל לא לדאוג זה לא בטוח ב100%
אבל במידה והוא מקבל את הקורונה רוב הסיכויים שהוא ירגיש טוב ולא יבחין בזה בגלל החיסון, אבל הקורונה עדיין תיהיה אצלו.
אז אם אנשים שלא התחסנו יהיו בקרב מקום הוא יוכל להדביק אותם והסיכויים הם גדולים שיחלו במצב קשה וחס וחלילה ימותו כי הם לא התחסנו
אבל לא לדאוג זה לא בטוח ב100%
בגלל המוטציות שיש פה עכשיו. הן מדבקות בצורה הרבה יותר מהירה. חוץ מזה גם מחוסנים יכולים להדביק, ואת יכולה להידבק גם כשאת מחוסנת, פשוט החיסון יגן עלייך מההשפעות הגרועות יותר
אנונימית
באותו הנושא: